Septintasdangus grožio salonas – tai ne tik profesionalios paslaugos, bet ir jaukus erdvė, kur visada laukiami svečiai. Norintiems jaustis kaip namuose, išgerti puodelį kavos ir pasijausti gražesniais, šis salonas yra puikus pasirinkimas. Čia klientai yra priversti spindėti, o meistrai su meile kurią grožį, atsižvelgdami į visus pageidavimus. Septintasdangus grožio salonas siūlo platų paslaugų spektrą, siekiant visiško tobulumo.
Norint pasiekti grožio saloną Septintas Dangus A. Goštauto g. 3, Vilnius, 01105 Vilniaus m. sav., Lietuva viešuoju transportu, rekomenduojama pasiekti stotelę „Vilniaus universitetas“ autobusais Nr. 1, 3, 7, 20 arba troleibusu Nr. 6, 7, 11, 12, 13, 14, 16, 17, 19, 20, 21, 23, 24, 25, 27, 33, 37, 41, 43, 44, 45, 46, 50, 53, 56, 62, 66, 67, 68, 70, 88, 89, 91, 92, 94, 95, 96, 97, 98, 99. Keliaujant automobiliu, reikia pasukti į Goštauto gatvę iš Gedimino prospekto ir tęsti tiesiai iki pasiekiant A. Goštauto g. 3, kur yra grožio salonas.
Debeto kortelės, Kredito kortelės, NFC mobilieji mokėjimai
Nėra paslaugų, galite jas pridėti.
Įvertinimas skirtas tik informaciniams tikslams. Įvertinimai ir atsiliepimai atnaujinami reguliariai. Jei manote, kad konkretaus šaltinio įvertinimas yra nesąžiningas, tai rekomenduojama susisiekti su konkrečia svetaine.
Norėdami susitarti dėl susitikimo Septintas Dangus, galite jiems paskambinti jų telefonu +370 607 90278 arba naudokite atgalinio skambinimo formą svetainėje https://septintasdangus.lt/ ir paprašykite datos ir laiko, kuri jums tinka. Tada jie patvirtins, jei Jie turi bet kokių galimybių susitarti dėl susitikimo.
Septintas Dangus yra atidaryti from 09:00 to 19:00 įjungta pirmadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta antradienis, from 09:00 to 19:00 įjungta trečiadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta ketvirtadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta penktadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta šeštadienis, uždaryta sekmadienis,
Populiariausios paslaugos yra Kirpyklos, Plaukų laminavimas.
vieta Septintas Dangus yra miestas Vilnius, visas adresas yra A. Goštauto g. 3, Vilnius, 01105 Vilniaus m. sav., Lietuva.
Meistės darbas patenkinamas, tačiau komunikacija ir darbo planavimas trūksta. Gruodžio viduryje rezervavau laiką 18.15 manikiūrui, nes prieš šventes norėjau tvarkingų nagų. Atėjau laiku, sėdau į manikiūro kėdę, o meistrė, kalbanti tik rusiškai, klausia mano vardo. Po trumpo laiko ji išeina ir atveda vadybininkę arba, kaip suprantu, salono savininkę. Ji man pasako, kad 'mes jums skambinom 10 kartų, bet neatsiliepėte, jūsų meistrė susirgo, pakvietėme pavaduojančią. Ar galite ateiti po valandos? Gal nueisite į parduotuvę ar kur nors kitaip'. Patikrinu telefoną, matydama VIENĄ praleistą skambutį. Sėdėjau susirinkime, negalėjau atsiliepti, o vėliau skubėjau į saloną. Ar taip sunku ir neįmanoma tiesiog nusiųsti sms 'Čia salonas XY, problemos su meistre, prašome perskambinti, kai galėsite'? Ir ką reiškia ateiti po valandos? Jau nervinuosi, nes 21.30 turiu dar ir repeticiją prieš pasirodymą, į kurį turiu suspėti, ir aiškiai pasakiau, kad šiandien einu į vakarėlį, turiu tiek ir tiek laiko, ir man reikia pasiruošti kaip planavau. Tuo tarpu į manikiūro kėdę jau sėda kita klientė (!!) su teisingu vardu. Ar reikia suprasti, kad jei viena meistrė suserga, tai ir visos jos klientės eina velniop? Savininkė pradeda siūlyti, kad 'mes jums per tą valandą išplausime galvą, padažysime, sušukuosime'. Nelabai turiu kur dėtis, nes sulakstyti namo nespėsiu, todėl sutinku. Taigi man plauką plaučiu, stengiuosi nusiraminti, kai pajuntu, kad man dažo plaukus! Aišku, nesupratau, ką reiškia 'padažysime', nes man atrodė, kad tai buvo apie makiažą. Niekas manęs neklausė, kokios spalvos noriu. Ką gi, per vėlu veržtis lauk, negaliu būti dažyta gabalais, todėl priimu tai kaip dar vieną vakaro siurprizą. Džiovinant plaukus prieina savininkė ir