Įsikūręs adresu A. Goštauto g. 3, Vilnius, 01105 Vilniaus m. sav., Lietuva, vieta Septintas Dangus atvira lankytojams sekančiomis dienomis ir valandomis: pirmadienis: 09:00-19:00 antradienis: 09:00-19:00 trečiadienis: 09:00-19:00 ketvirtadienis: 09:00-19:00 penktadienis: 09:00-19:00 šeštadienis: 09:00-19:00 sekmadienis: Uždaryta . Jei turite klausimų ar norite rezervuoti, tiesiog nurodykite jiems skambutis +370 607 90... — rodyti. Jei reikia papildomos informacijos, būtinai apsilankykite jų svetainėje https://septintasdangus.lt/
Svečių tualetas
NFC mobilieji mokėjimai, Debeto kortelės, Kredito kortelės
Nėra paslaugų, galite jas pridėti.
Įvertinimas skirtas tik informaciniams tikslams. Įvertinimai ir atsiliepimai atnaujinami reguliariai. Jei manote, kad konkretaus šaltinio įvertinimas yra nesąžiningas, tai rekomenduojama susisiekti su konkrečia svetaine.
Norėdami susitarti dėl susitikimo Septintas Dangus, galite jiems paskambinti jų telefonu +370 607 90278 arba naudokite atgalinio skambinimo formą svetainėje https://septintasdangus.lt/ ir paprašykite datos ir laiko, kuri jums tinka. Tada jie patvirtins, jei Jie turi bet kokių galimybių susitarti dėl susitikimo.
Septintas Dangus yra atidaryti from 09:00 to 19:00 įjungta pirmadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta antradienis, from 09:00 to 19:00 įjungta trečiadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta ketvirtadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta penktadienis, from 09:00 to 19:00 įjungta šeštadienis, uždaryta sekmadienis,
Populiariausios paslaugos yra Kirpyklos, Akrilo nagai.
vieta Septintas Dangus yra miestas Vilnius, visas adresas yra A. Goštauto g. 3, Vilnius, 01105 Vilniaus m. sav., Lietuva.
Meistės darbas patenkinamas, bet komunikacija ir darbo planavimas palieka daug norimų. Gruodžio viduryje užsirezervavau laiką 18.15 manikiūrui, nes artėjant kalėdinėms šventėms norėjau turėti tvarkingus nagus. Atėjau į saloną laiku, sėdėjau manikiūro kėdėje, o meistrė kalbėjo tik rusiškai. Ji paklausė mano vardo, aš atsakiau. Tada meistrė išėjo ir atvedė vadovę arba, kaip supratau, salono savininkę. Ji man pasakė, kad "skambinome jums 10 kartų, bet neatsiliepėte, jūsų meistrė susirgo, tad pakvietėme pavaduojančią. Ar galite atvykti po valandos? Gal galėtumėte nueiti į parduotuvę ar kur nors kitur". Patikrinus telefoną, pastebėjau TIK VIENĄ praleistą skambutį. Ok, sėdėjau ir laukiau, negalėjau atsiliepti, nes po to turėjau skubėti į saloną. Ar tai sudėtinga ir neįmanoma tiesiog nusiųsti sms "Čia salonas XY, yra problemų su meistre, prašome perskambinti, kai galėsite"? Ir ką reiškia atvykti po valandos? Jau pradėjau nerimauti, nes 21.30 turiu repeticiją prieš pasirodymą, į kurį turiu spėti, o aiškiai pasakiau, kad šiandien einu į vakarėlį, turiu tiek ir tiek laiko, ir man reikia pasiruošti kaip planavau. Tuo tarpu į manikiūro kėdę jau sėdėjo kita klientė (!!) su teisingu vardu. Ar tai reiškia, kad jei viena meistrė susirgo, tai visos jos klientės turi patirti neigiamas pasekmes? Savininkė pradėjo siūlyti, kad "per tą valandą mes išplausime jums galvą, padažysime, sušukuosime". Neturėjau ką daryti, namo sugrįžti nespėsiu, tad sutikau. Man išplauta galvą, bandžiau nusiraminti, o tada pajutau, kad man dažo plaukus! Aišku, nesupratau, ką reiškia "padažysime", man atrodė, kad tai susiję su makiažu. Niekas manęs neklausė, koki